[O1] Błędy VAG w silniku 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • janek231
    Classic
    • 2006
    • 3

    [O1] Błędy VAG w silniku 1.8T

    Zamieszczone przez cerzam
    Witam! Moje pytanie z lekka inne! jak sie wyciąga wkladke zamka, bo o dziwo moj oryginalny kluczyk nie pasuje.... moze cos jest zapchane czy jak???
    no pewnie od wewnętrznej strony odkręca się ze 2 śrubki i sie rozbiera zamek. nei powinno być trudno
  • buzisylwek
    Drive
    • 2005
    • 78

    #2
    [O1] Błędy VAG w silniku 1.8T

    Mam problem, może koledzy pomożecie. Szukałem i nic na ten temat nie znalazłem. Robilem sobie test VAG-iem, bo kontrolki od ABS i ASR ciągle mi się świecą. Wyszedł błąd:

    00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
    012 - Electrical Fault in Circuit

    Podejrzewam, że albo czujnik albo coś z wiązką. A przy okazji zrobiłem test silnika i wyszły mi takie błędy z którymi mam problem z interpretacją i znalezieniem przyczyny:

    7 Faults Found:

    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
    P1297 - 35-10 - - - Intermittent
    16712 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P0328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    17645 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1237 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
    P1239 - 35-10 - - - Intermittent
    17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1240 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    17646 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1238 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
    18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
    P1602 - 35-10 - - - Intermittent

    Może ktoś mi podpowie gdzie szukać przyczyn problemu :?: Silnik wydaje mi się, że pracuje normalnie.
    1.8 TSI - 160KM

    Komentarz

    • michu
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2004
      • 235

      #3
      P1237 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
      17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
      weż zwykły woltomierz i sprawdź do ilu spada napięcie na aku podczas rozruch jeżeli do 9 V to sprawdź ładowanie/aku itd. Czasami spadek napięcia przy rozruch powoduje dziwne kwiatki.



      17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
      P1297 - 35-10 - - - Intermittent
      mam to samo tylko odpuściłem temat bo wszyscy proponowali wymioanę turbo[/quote]

      jeszcze znalazłem to:

      http://
      - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        Zamieszczone przez buzisylwek
        17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
        P1297 - 35-10 - - - Intermittent
        jesli chodzi o ten błąd często sie pojawia jak zaczyna padać czujnik g31 cos tam ten na intercoolerze tzw map sensor
        ja tak miałem u siebie

        Komentarz

        • buzisylwek
          Drive
          • 2005
          • 78

          #5
          będe musiał sprawdzić to napięcie, a co do map sensora to da radę go sprawdzić czy podaje dobre parametry?
          :?

          [ Dodano: Sro 06 Cze, 07 22:37 ]
          Błędy ABS spowodowane uszkodzeniem czujnika ABS. Koszt wymiany na nowy 200 zł
          1.8 TSI - 160KM

          Komentarz

          • m!
            Classic
            S_OCP Member
            • 2007
            • 27

            #6
            Własnie podłączyłem VAG-a i w module obsługi silnika zostały zgłoszone następujące błędy:
            4 Faults Found:
            17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
            P1237 - 35-10 - - - Intermittent
            17647 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P1239 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
            17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
            P1240 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
            17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
            P1238 - 35-10 - - - Intermittent
            Proszę o pomoc w interpretacji tych błędów zanim pojadę do serwisu.
            Pozdrawiam, M!

            Komentarz

            • abyss
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2007
              • 245

              #7
              17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
              P1237 - 35-10 - - - Intermittent
              1237 Zawór odcinania dopływu paliwa - N109

              17647 - Shareware Version. To Decode all DTCs
              P1239 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
              1239 Zawór przewietrzania nastawnika przepustnicy - N97

              17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
              P1240 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
              1240 Zawór odpowietrzania nastawnika przepustnicy - N117

              17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
              P1238 - 35-10 - - - Intermittent
              1238 Przestawianie kąta wyprzedzenia zapłonu

              Wszystko według strony - obd-2.biz/vag.php?plik=VAG -bliżej strony nie znam, ale wywalilo mi ja w googlach na VAG i kody błędów

              Ja bym poszukał problemów w okolicy przepustnicy/dostarczania paliwa. Może brudy jakieś albo co? - ale co i jak to nie wiem, nie znam sie - ja jestem elektronik/grafik
              ...

              Komentarz

              • m!
                Classic
                S_OCP Member
                • 2007
                • 27

                #8
                Interpretacja kodów jest trochę inna - 17645 jest równoważne P1237 i oznacza dokładnie to co w opisie: Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty, natomiast 1237 to zupełnie inny kod błędu.
                Jednak nie zmienia to dalej faktu, że ja nie wiem jak to należy zinterpretować w sensie nieprawidłowości działania silnika. Może ktoś ma jakiś pomysł :?:
                Pozdrawiam, M!

                Komentarz

                • abyss
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 245

                  #9
                  Czyli jednak chyba ja namieszałem. Fakt - w tym linku który podałem NIE MA opisu, że to dotyczy octy. Ale zostawie jak jest - może komuś innemu sie przyda.
                  ...

                  Komentarz

                  • m!
                    Classic
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 27

                    #10
                    To dotyczy Octavii, tylko opis:
                    "Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty"
                    nic mi nie mówi, stąd moja prośba o pomoc w interpretacji.

                    Pozdrawiam, M!

                    Komentarz

                    Pracuję...